| Forfatter |
|
JLF Guest

Medlem siden: 01/Oktober/2003
Status: Online Beskeder: 258
|
| Sendt: 08/November/2004 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Willys er en kæde af supermarkeder der ligger spredt over SE. De er gode, billige og med et meget stort udvalg. De har en stor egenproduktion af varer, de er ofte meget billigere end gængse mærkevarer. Store velassorterede grøntafdelinger ligeså.
/Jesper
|
| Til top |
|
| |
Chillie Newbie

Medlem siden: 09/Januar/2005 Land: Denmark
Status: Offline Beskeder: 3
|
| Sendt: 09/Januar/2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
City Gross i Rosengårdscenteret i Malmö har også mange gængse mærkevarer - og et stort udvalg.
Deres frugt og grønt afdeling er også god, og de har et tilpas stort vareflow til, at tingene er relativt friske.
De har åbent 8-21 på hverdage, og 8-18 i weekenden - altså når man har brug for det!
/Jill.
|
| Til top |
|
| |
Dan Sjöbo Moderator

Medlem siden: 08/December/2004 Land: Sweden
Status: Offline Beskeder: 67
|
| Sendt: 19/Januar/2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan se på e reklamer jeg får ind af døren at den tyse kæde Lidl er ret billige. Desværre ligger de ikke i nærheden af mig. 
__________________ Hilsen
Dan
|
| Til top |
|
| |
Jesper FG Admin Group

Medlem siden: 21/September/2004 Land: Sweden
Status: Offline Beskeder: 153
|
| Sendt: 31/Januar/2005 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er eftersigende ved at åbne et Lidl her i Trelleborg. (Ved Bilia) Så må vi jo se om det er noget værd, jeg mener dog jeg har læst en undersøgelse om kundetilfredshed og der lå de bestemt ikke højt på listen. Det gjorde Netto derimod.
|
| Til top |
|
| |
Dan Sjöbo Moderator

Medlem siden: 08/December/2004 Land: Sweden
Status: Offline Beskeder: 67
|
| Sendt: 23/Marts/2005 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der åbnet en Lidl 17 km herfra og vi var dernede. VILDT billige er de. Vi snakker 3 kr. billigere mælk en Ica som vi plejer at handle hos. Og alle varer er bare billige billige. Og indenfor 1 år åbner der en Netto i vores egen by, så det er jo helt kanon.
__________________ Hilsen
Dan
|
| Til top |
|
| |
Jesper FG Admin Group

|
| Sendt: 23/Marts/2005 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt nok er Netto i Sverige mere tjekkede en Netto i Danmark - eller måske er det bare vores? Der er i hvert fald altid pænt ryddet op så man går ikke og falder over papkasser i gangene, og der er massere plads til at bevæge sig rundt på :)
Jeg kan forstå at Netto sidste år trængte ind på det svenske marked med 21 butikker og vil åbne yderligere 20 i år, så de har travlt :)
|
| Til top |
|
| |
Dorte Newbie

Medlem siden: 02/Januar/2006 Land: Sweden
Status: Offline Beskeder: 5
|
| Sendt: 04/Januar/2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dan.
Er det planen at der skal åbne en netto i lövestad?
Hvor og hvornår?
Det kunne da være ok, med en butik man kender hjemmefra.. altså ikke fordi vi ikke er glade for ica for det er vi men det ville da være rat med noget andet også.
dorte
|
| Til top |
|
| |
Jesper FG Admin Group

|
| Sendt: 04/Januar/2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi handler også i Netto i Trelleborg. Selvom den ikke minder så meget om en dansk Netto. Der mangler tomme papkasser i gangene og dårlig plads - men det må vi jo leve med :)
|
| Til top |
|
| |
anne Guest

Medlem siden: 01/Oktober/2003
Status: Online Beskeder: 258
|
| Sendt: 03/Februar/2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidl skal man passe lidt på med! billigt ja, men du ved ikke hvor varerne kommer fra... der står godt nok tyskland, men det kan også være det var et eller endet skummelt land med slappe regler... en butik som har billigt konserves, tandpasta mm og en masse andet til hjemmet, er ÖB. Ellers er netto min absolutte farvorit når det gælder næsten alt andet end kød. Prøv også at blive medlem i ICA, det er gratis og de har som regel gode tilbud på ICA-MAXI. næsten alle araber-butikker ligger som regel også med billige priser.
|
| Til top |
|
| |
Claus.. Newbie

Medlem siden: 16/Juni/2007 Land: Sweden
Status: Offline Beskeder: 16
|
| Sendt: 16/Juni/2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Coop i Jægersrocentret er også et fantastisk sted at handle, de er billige, med oceaner af friske varer. prøv det....
__________________ Knus Claus.
|
| Til top |
|
| |